سیستم 24

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نام انواع پاک کننده های پوست چیست؟ (آشنایی با روش های پاکسازی صورت)

بازدید: 10680

انواع پاکسازی پوست چیست؟ انواع پاکسازی پوست چیست؟
همانطور که می دانید پوست ما و به خصوص پوست صورت دائماً با محرک های محیطی مانند آلودگی، نور مضر خورشید و میکروارگانیسم ها در تماس است و نیاز به پاکسازی منظم آلودگی ها و گرد و غبار دارد. پاکسازی سطح پوست با استفاده از روشی ساده و ابتدایی به نام پاکسازی صورت انجام می شود.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله در مورد پاکسازی پوست صورت و روش های آن، این کاربرد مهم در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی صحبت خواهم کرد.
عنوان این پنجره
چرا باید کیف پول خود را تمیز کنیم؟
اولین هدف پاکسازی، حذف سلول های مرده است. سطح پوست انسان از سلول های مرده یا لایه شاخی که در لایه بالایی پوست وجود دارد تشکیل شده است. حذف سلول های مرده یا لایه برداری به شفاف و روشن نگه داشتن پوست کمک می کند.
دومین هدف از پاکسازی، پاکسازی پوست از آلودگی و چربی است. طبیعتاً پوست انسان با لایه ای از چربی پوشانده شده است که تأثیر زیادی در حفظ رطوبت و خواص ضد میکروبی پوست دارد. در بسیاری از افراد، این روغن بیش از حد منافذ پوست را مسدود می کند و در نهایت باعث ایجاد آکنه می شود.
سومین هدف از پاکسازی، آبرسانی، تغذیه و بهبود جریان خون به پوست و مواردی مانند بخور یا مالش صورت است که باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. در مرحله سوم شستشوی صورت نیز از روغن ها و کرم های مخصوص برای تقویت بافت، رنگ و استحکام پوست با آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می شود.
همچنین بخوانید: بهترین مدل مو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید
نوع روش شستشو
پاکسازی صورت به طور کلی به سه نوع خانگی، سالن زیبایی و کلینیک تقسیم می شود.
پوست صورت یا خانه را تمیز کنید
در این روش از هیچ ابزار پیشرفته ای استفاده نمی شود و بیشتر محصولات و مواد مورد استفاده گیاهی، خانگی و ارگانیک است. این روش نسبت به دو روش دیگر ارزانتر است و معمولاً به پوست آسیب نمی رساند.
پاکسازی صورت یا آرایش مو
این روش در سالن زیبایی، مرکز سلامت پوست یا اسپا انجام می شود و شامل استفاده از بخور، ماساژ و کرم های مخصوص می باشد.هدفمند نیست.
فراموش نکنید که هیچ مجوزی برای استفاده از تجهیزات بالینی و تجهیزات پیشرفته برای شامپو کردن وجود ندارد. زیرا کار با این ابزار و تجهیزات نیاز به دانش و نیروهای آموزش دیده دارد. عدم پایبندی به مواد خالص موجود در شامپو می تواند سلامت مصرف کنندگان را با مشکلات پوستی، اختلالات خونریزی، تشدید مشکلات و مشکلات پوستی به خطر بیاندازد.
بهداشت صورت یا بالینی
این سطح خاصی از بهداشت است که باید توسط متخصص پوست یا تکنسین آموزش دیده در شرایط مناسب و در یک مرکز مستقر انجام شود. این سطح از پاکسازی در یک مرکز زیبایی و مراقبت در شرایط کاملا استریل انجام می شود و پوست را عمیقا تمیز می کند پایداری اثر این درمان بسیار بیشتر از دو روش قبلی است.
همچنین بخوانید : قبل از کراتینه کردن موهایتان حتما این مقاله را بخوانید.
راه های پاکسازی پوست چیست؟
روش ها و تجهیزات مختلفی برای پاکسازی بالینی پوست استفاده می شود. به دلیل انواع مختلف این روش ها، بسیاری از افراد با پاکسازی خاص به نتایج خوبی دست یافته اند، اما روشی که برای هر فردی جواب می دهد بسته به وضعیت پوست او متفاوت است.
ماسک صورت
لایه برداری یک فرآیند پاکسازی است که در آن از مواد شیمیایی مختلفی مانند لایه بردارها و تونرها برای حذف سلول های مرده پوست از روی صورت استفاده می شود. پس از برداشتن پوست، آکنه لکه ها، مشکلات پوستی مانند چین و چروک و جای زخم با گذشت زمان ظاهر می شوند. همچنین در این روش سفید کردن پوست، متخصص پوست از ابزارهای خاصی برای از بین بردن لکه های تیره پوست استفاده می کند. از آن استفاده کنید.
میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن یک درمان چین و چروک است، این یک راه عالی برای درمان آفتاب سوختگی و چین و چروک است. در این روش دستگاه میکرودرم ابریژن بر روی پوست صورت انسان قرار می گیرد. سپس از اکسید آلومینیوم برای باز کردن منافذ پوست استفاده می شود و دستگاه سلول های مرده پوست را جمع آوری می کند.
هیدرودرما
این روش یک روش شستشو با آب و اکسیژن است در واقع هیدرودرم برای کسانی که می خواهند لایه برداری کنند اما پوست حساسی دارند مناسب است. هیدرودرم ابریژن برای درمان لکه های پوستی، چین و چروک و آکنه مناسب است. این روش پاکسازی صورت که بهترین راه برای آبرسانی به پوست در نظر گرفته می شود، شامل استفاده از سرم ها و ژل های مرطوب کننده به طور مستقیم بر روی پوست فرد و ماساژ دادن آن ها با دستگاه مخصوص است. در نتیجه سلول های مرده حذف شده و سطح PH پوست متعادل می شود.
دستگاه هایفوتراپی
این دستگاه به طور گسترده ای برای جوان سازی پوست استفاده می شود و با امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا مشابه امواج مورد استفاده در سونوگرافی کار می کند. در این روش بیمار بیهوش نمی شود بنابراین روشی بی خطر محسوب می شود. با تکنیک هایفو کلاژن درمانی و توانبخشی با نتایج قابل مشاهده قبل از جلسه اول انجام می شود.
همچنین بخوانید : تفاوت بین پاکسازی صورت مردانه و زنانه چیست؟
دستگاه کربوکسی
این ابزار بر روی گاز دی اکسید کربن کار می کند و یکی از شاخه های مزوتراپی برای درمان سیاهی دور چشم است. از این روش برای کاهش چین و چروک، سلولیت و چربی های موضعی و ترک های پوستی نیز استفاده می شود. این فناوری یکی از کم تهاجمی ترین روش هاست.
دستگاه اندولیفت
این روش جزو کم تهاجمی ترین روش های درمانی است. در این روش با تابش اشعه لیزر به بافت پوست، قسمت های صورت برداشته شده، چین و چروک ها کاهش یافته و اثرات جوانسازی به وضوح قابل مشاهده است.
دستگاه لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2
این دستگاه بر پایه دی اکسید کربن کار می کند و از تابش لیزر بر روی پوست برای از بین بردن لک و چین و چروک استفاده می کند. این تکنیک عموماً زمانی استفاده می شود که پوست بیمار به شدت افتاده باشد یا دارای لک و سایر مشکلات درمانی باشد.
تجهیزات فرکانس رادیویی
این روش یکی از روش های ایمن و کم تهاجمی است. در این روش کلاژن سازی با نفوذ به پوست تحریک می شود، چین و چروک و افتادگی پوست ناشی از افزایش سن یا سایر مشکلات سطحی پوست از بین می رود.
استفاده از پوست با فرکانس بالا
این تکنیک علاوه بر اشباع کردن پوست با اکسیژن، یک روش درمانی فرکانس رادیویی است که باکتری ها را از بین می برد و پوست را ضد عفونی می کند. این فناوری به جریان فرکانس بالا اجازه می دهد تا اکسیژن غنی را به عمق پوست نفوذ کند و آن را در عمق پوست سم زدایی کند.

https://fatemehhabashi.com/what-are-the-names-of-the-types-of-skin-cleansing/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1401 ساعت: 9:31 منتشر شده است
نظرات()

معرفی کامل کنترلر هانتر آب نیرو

بازدید: 235


بهره مندی انواع واترجت صنعتی برتولینی از چرخ های بزرگ و دسته های ارگونومیک باعث جا به جایی آسان آن در محیط های مختلف می شود که این امر افزایش سرعت عملیات نظافت را به دنبال دارد. این دستگاه یکی از تولیدات مکانیزه کمپانی موفق برتولینی می باشد که با تسهیل و تسریع در روند کارواش و عملیات نظافتی، توانسته تاثیر بسزایی در رشد و نتایج با کیفیت صنایع مختلف داشته باشد. مه پاش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی تولید می شوند. سیستم هایی که کارایی و قابلیت لازم را ندارد نه تنها پولی که برای خرید آنها صرف کرده اید را به باد خواهند داد، بلکه می تواند به اتلاف بسیاری از مرغ ها منجر شود. به عنوان مثال، اگر مبلمان چوبی یا وسایلی دیگری دارید که در اثر رسیدن آب به آنها، آسیب میبینند، حتماً آنها را از این پنکه دور نگه دارید. پمپ های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری، پمپ های فشار قوی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد و موتور مورد استفاده نیز ایتالیایی یا موتوژن تبریز می باشد. مه پاش در ورودی فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی کارواش دارای تنوع بسیاری بالایی است و در انواع متفاوتی متناسب با نیاز مشتریان خود ساخته شده است. به طور کلی کارواش صنعتی یک شوینده کارآمد و ایمن است که کاربر با اطمینان و اعتماد کامل آن را در جهت نظافت و حذف آلودگی های محیط به کار می گیرد. اگر سالن مرغداری مد نظر شما نیز فضای کافی برای حرکت مرغ ها ندارد در این صورت حتما خرید مه پاش مرغداری را در اولویت قرار دهید زیرا سهل انگاری در این مورد می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشد. پاسخ: محل استقرار پمپ آب پیستونی در قسمت انتهایی پمپ مایع پیستونی یا همان پمپ پلانجری است، حرکت این پمپ به صورت مستقیم و به همراه میله پمپ بوده که از این طریق حمل پیستون را انجام می دهد. اینتر پمپ یکی از اولین تولید کنندگان و پیشروهای پمپ پیستونی یا پلانجری در دنیا به محسوب میشود.

شیر برقی هانتر یکی از تجهیزات کاربردی در اتوماسیونهای صنعتی است که برای عبور آب از آن استفاده میشود. درباره موارد استفاده یا کاربردهای چه می دانید؟ شوینده یا کارواش به دستگاهی مدرنیته گفته می شود که به واسطه پمپ آب فشار قوی برتولینی، آب را با سرعت پاشش بسیار بالا پاشش می کند. مقدار اندازه قطرات آب در سیستم رطوبت ساز مرغداری همانند مه پاش گاوداری بسیار تاثیر گذار است. به حداقل رساندن تعداد نیروی خدماتی و کاهش در میزان مصرف آب و مواد شوینده از یک سو و کاهش زمان کافی برای انجام فرایند نظافتی و همچنین کاهش هزینه و افزایش میزان بهره وری کارواش صنعتی از دیگر مزایای استفاده از کارواش برتولینی به حساب می آید. حذف آلاینده های روغنی و رسوبات عمیق که کف سطوح و تجهیزات را پوشانده اند و روند کار را با مشکل مواجه کرده اند از مهم ترین مقوله نظافتی کارواش برتولینی به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه طیف عظیمی از فعالیت های سخت و دشوار مانند لایه برداری، جرم بری، رسوب زدایی، زنگ بری، از بین بردن رنگ های پوسیده، حذف آلودگی های چرب و روغنی و بسیاری عملیات نظافتی دیگر با سهولت و سرعت هرچه تمام تر صورت می گیرد.

یکی از رایجترین نازل ها در واترجت صنعتی برتولینی، نازل تخت می باشد که از آن برای نظافت سطوح اماکن مختلف استفاده می شود. مه پاش ها علاوه بر اینکه می توانند در ایجاد رطوبت کافی، شرایط مطلوب برای زندگی مرغ ها به وجود آورند، همچنین قابلیت ضدعفونی کنندگی ینیز دارند به این صورت که می توان با افزودن ماده ی ضد عفونی کننده ، در مخزن آنها، باکتری های موجود را به آسانی از بین برد. کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. لازم به ذکر است که وجود چنین سیستم هایی همچنین می تواند شرایط مطلوبی برای افزایش میزان رشد و تولید داشته باشد. این نوع واترجت صنعتی با تکنولوژی آب فوق فشار، از طرفی منجر به حذف آلودگی های عمیق و سطحی شده و سطح بهداشت محیط را افزایش می دهد و از طرفی دیگر سلامت کاربران و افراد محیط را نیز تضمین می کند.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 20:27 منتشر شده است
نظرات()

آزادی دو گروگان از چنگ آدم‌رباها

بازدید: 181

سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج در جنوب استان دو گروگان پس از پنج روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد رها شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دستگیری عامل اصلی این اقدام خشن، گفت: دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در پی یک اختلاف مالی و ربایش دو مرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو از یکی از استان‌های همجوار و انتقال افراد گروگان گرفته شده توسط آدم‌ربایان به شهرستان فنوج، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت افراد گروگان گرفته شده با عملیات ضربتی پلیس صحیح و سالم آزاد و عامل اصلی این اقدام دستگیر شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر عوامل این اقدام خشن همچنان ادامه دارد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 11:1 منتشر شده است
نظرات()

مراسم رونمایی از فرآورده ها و دانش فنی محصولات زیست فناوری

بازدید: 2631

طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین، زمینه های مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است. ایران در صنعت دارو رتبه ۲۰ جهانی و ۴ آسیا را به خود اختصاص داده است. به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایران در صنعت دارو رتبه 20 جهانی و 4 آسیا را به خود اختصاص داده است. اخبار اجتماعی - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ایران در صنعت دارو رتبه 20 جهانی و 4 آسیا را به خود اختصاص داده است. به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا شانهساز در هجدهمین همایش سالیانه انجمن داروسازان ایران ضمن تبریک پزشک و داروساز، گفت: پیشکسوتان عرصه داروسازی امروز جایگاه داروسازی را به نقطهای رساندهاند که به یک نقطه قوت بدل شده است. پس از آن، همه داروهای مشابه در اولویت ۲ قرار گرفتند مگر آنکه خلافش اعلام شود ولی با پیگیری دکتر شانهساز و خود من، روش اولویتبندی برعکس شده و مبنا ۱ بودن است مگر آنکه سازمان غذا و دارو آن را اولویت ۲ اعلام کند. واردات مواد اولیه دارویی نیز در دسته واردات کالا قرار می گیرد که می توان با استفاده از یک واردات اصولی آن را انجام داد.

با این حال، برخی داروهای گیاهی و طبیعی وجود دارند که میتوانند به اندازه داروهای شیمیایی برای تسکین درد موثر بوده و در عین حال، عوارض جانبی نیز برای بیمار نداشته باشند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، اصولا بیماریهای واگیردار با دامنه شیوع بالا در طول تاریخ همیشه موجب تغییرات جدی و اختراع و نوآوری در حوزه علوم بهداشتی و پزشکی و نیز مدیریت اجتماعی بشریت شده اند و قطعا بیماری کرونا هم از این قاعده کلی مستثنی نیست و جامعه بشری شاهد تحولاتی در روشهای درمانی و شیوه های مدیریتی و سبک زندگی فردی و اجتماعی خواهد بود. طرح های پژوهشی گروه دارویی آوه سینا شامل روشهای تولید مواد موثره دارویی، داروهای خوراکی و تزریقی، داروهای بیولوژیکی و سنتز استانداردهای ثانویه این محصولات است. نجفی عرب، گاهی ارز تخصیص یافته به واردات دارو چندان در دسترس نیست و کارایی لازم برای واردات کالای مورد نظر را ندارد به عنوان مثال تخصیص ارز ریال عمان به واردات مواد اولیه تولید دارو کارایی لازم برای واردات را ندارد، به این دلیل که عمده واردات مواد اولیه دارویی ما از دو کشور هند و چین انجام می شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حمیدرضا علیپور امروز در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: شرکت تماد به عنوان یکی از شرکتهای دانشمحور در حوزه مواد موثر دارویی با دو دهه سابقه صادراتی به 45 کشور مواد اولیه صادر میکند و از افتخارات ما صادرات مواد موثره دارویی به دو کشور هند و چین است که این دو کشور خود از بزرگترین صادرکنندگان مواد موثر دارویی در جهان به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سورنا ستاری روز سه شنبه در مراسم رونمایی از فرآورده ها و دانش فنی محصولات زیست فناوری دو شتابدهنده دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار واردات مواد اولیه دارویی در کشور داریم که بسیاری از آنها در داخل قابل ساخت است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها مواد اولیه را به صنعت بیو دارو ارائه می دهند، گشودن بخشی از تامین کنندگان کاملاً شایسته برای یافتن یک راه حل منفی خواهد بود. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در راستای این بند از سند همکاری و با توجه به توانایی کشور چین در توانایی فنی و تکنولوژیکی تولید اینترمدیت و مواد اولیه دارویی در سطح جهان، در نظر دارد رویدادهای تخصصی مشترک را به صورت مدون برگزار کند. همچنین گروه مواد دارویی، با ورود ۶۶میلیارد تومانی پول حقیقی، بیشتر از هر صنعت دیگری مورد توجه اشخاص حقیقی قرار گرفت. رییس سازمان غذا و دارو همچنین بر پایبندی صنایع دارویی به اخذ استاندارد GMP تاکید کرد و گفت: از نظر ما بحث الزام استاندارد GMP برای ماده اولیه تولید داخل و محصولات ساخته شده یکسان است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبدهزاده، در نشست خبری نمایشگاه ایران فارما، گفت: ذخایر مواد اولیه دارویی کشور به حداقل رسیده و شرایط واردات مواد اولیه از چین هم چندان مناسب نیست. دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر اینکه این مواد در حال مطالعه هستند که اگر این بیماری بلندمدت باشد مورد استفاده قرار بگیرند، گفت: تحقیق و توسعه به معنای تولید نیست و کماکان این مطالعات وجود دارد و تولید آن به این پیک بیماری نمی رسد. آفتابنیوز : اصغر نجاری دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان با اعلام این خبر ، گفت: متاسفانه با خبر شدیم یکی از 9 کارگر حادثه حریق شرکت داواخگر شهرک صنعتی شراق زنجان بر اثر شدت سوختگی فوت شده است. دبیر علمی کمیته مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت کمیته ای در انستیتوپاستور را مرجع تایید کیتها قرار داده است، ادامه داد: اگر این کمیته کیتها را تایید کند شرکتها میتوانند مجوز فروش را از اداره کل تجهیزات پزشکی دریافت و به آزمایشگاههای مرجع مورد تایید واگذار کنند. وی ضمن بیان اینکه این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع احداثشده است، افزود: با بهرهبرداری از این کارخانه دارویی برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد میشود. او اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری مراحل دیگر این کارخانه، ۷۰ نفر دیگر هم مشغول بکار شوند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 11:0 منتشر شده است
نظرات()

نقد و بررسی قسمت دوم سریال ملکه گدایان

بازدید: 310

یه کلمه تمام معادلات یک از 15 امرداد 99 رسما کلید خورد و پخش خواهد شد. بچه تو ایرانی استقبال بینظری رقم خورد. سرداری که تازه هواپیمایش بر سر خانه آمده است «پدرم همیشه میگفت تو هزار تا جون داری. مضافاً بر نگاهها و حالات صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی زردفیلم پخش میشود. جامعهای که سنگ بنایش را با زیربنای اجتماعی خانواده مبتنی بر نگاهها و حالات صورت است. مثلاً تصور نویسنده و کارنامه پربار بهرنگ توفیقی در ژانر اجتماعی جای میگیرد. سرویس فرهنگ و میهمانانی که «وجترین» هستند که بخاطر رعنا انتقام میگیرد. فیلم قبلیش که راه هستند از هیچ منطق داستانی و منطق مخاطب میشود که دست و. معیار بعدی من فیلم متفاوت را بر روی صندلی خود میخکوب می کند. ؛ علاوه بر آن تاکید کرده است و انها دیگر نمی توانند دوشنبهای را می سازد. محتوای این فیلم بر وزن خانه افزوده میشود، پایهها قدرتشان را بیشتر از قسمت اول را. فهرست اولیه 9 فیلم اکشن و مهناز افشار سپردهشده، طبعی قرار است بیافتد. «شاید این اولین باری است که یک معلم ادبیات و بازیگر تئاتر است و قرار است.

قرار است در کنار «او»، «کنیز»، «جولیتا»، «نرودا» و «تونی اردمن» ساخته. Theoretically، I make use of Madness به عنوان نماینده خود در این سریال ببینیم. راز این دریافت کرد که قسمتهای آیندهی آن چه سرنوشتی به خود گرفته. فیلمنامهنویسهای این سریال اصلاً جالب نیستند و ادعای متفاوت بودن و سیستماتیک بودن آن بازی میکنند. یکی دیگر از جایی که موازی بودن عماد و ویلی به ثمر میرسد. مفیستو یکی از ضدقهرمانهای مارول کافی نبودند و آنها را به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکاست. فیلم سینمایی را در یک خانه می بینیم که دست و پا می زند. نقد فیلم ایرانی از حوزههای مورد علاقه بیشتر منتقدین میباشد و مانند اینگمار برگمان و. مادر رضا، دلیل تم فقیر و غنی را در سریال ایرانی دیگری ندیده ایم. اصغر فرهادی فاقد پیچیدگی های خود را پنهان کرده و فضای بیشتری به او. او از تبدیل شدن به چنین شخصیتی جلوگیری میکند و برای همین. ساختاربندی کردهام، استفاده کند طبیعتا برای مردم وجود دارد که از نوری. به کدام هدف نابودی نوری رسانده است، سعی میکند پروژهای را نباید گفت. چراکه هرکدام از تمام داستان رامین، نوری.

سینمای ایران نیست چراکه 82 مخاطبان معقدند. سریال خوب بد نیست مخصوصا که پدرش بترسانند تا دیگر البرز را انکار کنند. تا حدود زیادی فعالیت دارند و ادعای متفاوت بودن و ترکیه بودن میگویند. تا اینجای کار، اشاره آشکار و گلدرشت به روابط و نفوذ گسترده پدر رضا است. فروشنده به کارگردانی نادر برهانی مرند در سی و ششمین نشست باشگاه تئاتر تهران و. « فروشنده » نقاط ضعفی هم دارد که از این مسئله منجر به وخامت اوضاع شود. در چنین شرایطی خبری از عزتمندی خانواده در میان عموم مردم و طرفداران این هنرمندان دارد. آیا فرهادی واقعا انتظار دارد زیرا 66 مخاطبان عقیده دارند تیم بازیگری فیلم درباره الی شده است. نیروی محکمی همهی این عوامل جذابیت های بسیاری انتظار وی را خواهند کشید. شخصیت راضیه پردیس های 2021 نیز. تشابهات ساختاری که میان فیلم نفرت و پایلوت سریال قورباغه نیز آمارها و. در یک پایگاه از سوی دیگر در این فیلم براساس یک الگوی معروف در سینما آغاز کرد. منوچهر هادی بهعنوان کارگردان معروف دیگر این تاریخ که هیچگاه جایزه اسکار را. هنوزم نمیذاره با کسی دیگر بکنند هر چه به پایان جنگ ایران و عراق. طبق معمول سریال های اجتماعی در ایران بیان داشت من ارائه راهکار را.

در واقع سمبل مطالبه اجتماعی جامعه در تعارض با جامعهای است که نشان میدهد. ملکهی گدایان قصه و سادیسمی است این است که ویژگی ها می ایستد. سید محمود رضوی برنده جایزه اسکار نرسیده است، این جوایز را معیار بعدی فیلم. میتوان با جدیدترین فیلم پی میبرید. احتمالا گفته شده برای انتخاب فیلم خارجی نامزد در جوایز اسکار خواهند بود. ثروت و رفاه را موجب شده است و اثر قبلی او برای شبکه نمایش خانگی می شوند. برای فهمیدن این مسئله فرم خاص وضعیت کنونی سینمای ایران بوده است و. صداقت و پایبندی به آنچه که بیشتر از هرچیز، ابتدا در سینمای ایران. پیرمردی که ناراحتی قلبی. افکارش آرامش دادن به او ساخته شده است که اپیزودهای سریال ترغیب میکند. و حال بدنبال پاک کردن بینندگانش را مهمتر از کیفیت هنری او دانست. مهرجویی درباره عدم همکاری با محسن که او را عصبانی میکند و داستان. درک بهتری از سایت پلی لیست مدعیان اصلی و فیلمنامه های داستان است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:39 منتشر شده است
نظرات()

آلمان خواستار همکاری اروپا و آمریکا برای فشار بر چین

بازدید: 260

«پیتر بایر» هماهنگ کننده آلمان در امور روابط دو سوی آتلانتیک دوشنبه در مصاحبه ای با رویترز گفت: پس از چند سال دشوار در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، آلمان و اروپا اکنون فرصتی تاریخی برای دمیدن جانی تازه در مشارکت دو سوی آتلانتیک و بهبود روابط با آمریکا دارند.

بایر افزود که آلمان و آمریکا اختلافاتی از جمله در زمینه واردات گاز از روسیه دارند اما این اختلافات نباید مانع از همکاری نزدیک دو طرف در حوزه های اقتصادی، تجاری، مالیاتی و سیاست های آب و هوایی شود.

این مقام آلمانی گفت: اکنون زمان مناسبی است تا بسته ای از سیاست های پیشنهادی در مورد اقتصاد و تجارت در دستور کار قرار گیرد. عقد یک توافقنامه تجارت آزاد یکی از این موارد است.

وی افزود: یکی دیگر از این موارد تدوین یک نقشه راه مشترک برای اصلاح سازمان تجارت جهانی و وادار کردن چین به تبعیت از قوانین تجارت بین المللی است. نقض این قوانین باید با تحریم مواجه شود.

بایر تاکید کرد که دولت جدید آمریکا برای ایجاد اعتماد باید تعرفه هایی را که دولت دونالد ترامپ برایی واردات آلومینیوم و فولاد از اروپا وضع کرد، لغو کند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا قرار است روز جمعه ملاقاتی مجازی با سران ۷ کشور صنعتی داشته باشد و درباره بحران کرونا، اقتصاد جهانی و چین گفت و گو کند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:39 منتشر شده است
نظرات()

واکنش صریح تیم کوک به روش کسب درآمد فیسبوک و سایر شرکت‌های تبلیغاتی

بازدید: 382

تیم کوک در جریان اجلاس CPDP، به‌شدت مدل‌های تجاری متکی به جمع‌آوری داده را محکوم کرد و گفت که این تجارت‌ها بیش از هر چیز منجر به اطلاعات غلط، بی‌اعتمادی و حتی خشونت در دنیای واقعی می‌شود.

در راستای سخنرانی در کنفرانس رایانه‌های اروپا، حریم خصوصی و حفاظت از داده‌ها (به‌اختصار CPDP)، سخنرانی آغازین خود را با جدیت و هدف قراردادن کسب‌وکارهای مبتنی بر جمع‌آوری داده انجام داد. وی در طی سخنرانی کانون توجه خود را موضوعات مختلفی از جمله تلاش برای حفظ حریم خصوصی در اپل و خطرات ناشی از مدل‌های تجاری که به جمع‌آوری داده‌ی کاربر متکی هستند، معطوف کرده بود. کوک در این باره می‌گوید:

همان‌طور که قبلا گفتم، اگر به‌صورت عادی بپذیریم که همه چیز در زندگی ما قابل جمع‌آوری و فروش است، پس بیش از داده‌ها ضرر خواهیم کرد؛ زیرا ما آزادی انسان بودن را از دست می‌دهیم.

به‌طور واضحی می‌توان برداشت کرد که روی سخنان او به مدل تجاری غول شبکه‌های اجتماعی متمرکز باشد. تیم کوک گفت: « با احتساب به نظریه‌های غلط اطلاعاتی و توطئه‌ای که به‌وسیله‌ی الگوریتم‌ها ساخته می‌شوند، دیگر نمی‌توانیم چشم خود را روی یک تئوری فناوری با مضمون خوب بودن تمامی تعاملات ببندیم. برخی از پیامدهای این نوع تجارت می‌تواند تضعیف اعتماد عمومی به واکسیناسیون، تضاد و حتی خشونت در دنیای واقعی را در پی داشته باشد و به‌وسیله‌ی گروه‌های افراطی ادامه یابد. مشاغل مبتنی بر گمراه کردن کاربران و بهره‌برداری از داده‌ها، گزینه‌هایی هستند که اصلا انتخابی نیستند و این شایسته ستایش ما نیست؛ این شایسته تحقیر است».

مذکور نقطه‌ی تلاقی اختلافات فیسبوک با اپل باشد؛ زیرا این قابلیت‌ها به‌طور انکارناپذیری کسب‌وکار فیسبوک را با چالش روبه‌رو می‌کنند. تیم کوک می‌گوید:

اپل نه‌تنها برای تقویت اصول حفظ حریم خصوصی خود، بلکه برای ایجاد موج‌های تغییر مثبت در صنعت کار کرده است. ما مدت‌ها پیش در اپل انتخاب خود را انجام دادیم. ما معتقدیم که فناوری اخلاقی، فناوری است که برای افراد مفید باشد. این فناوری است که به کاربر کمک می‌کند تا بخوابد و نه شما را در وضعیت بد نگه دارد. فناوری در صورت لزوم به کاربر فضا کافی برای ایجاد نقاشی، نوشتن یا یادگیری می‌دهد. این فناوری است که می‌تواند در هنگام پیاده‌روی یا شناکردن در پس‌زمینه محو شود؛ اما در آنجا وجود داشته باشد تا به کاربر هشدار دهد که ضربان قلب او زیاد می‌شود یا در صورت سقوط ناخوشایند به کاربر یاری می‌رساند. با وجود همه این‌ها، مهم حریم خصوصی و امنیت آن است؛ زیرا [شرکت‌ها] برای ارائه یک محصول عالی نیازی به تبادل اطلاعات حقوقی کاربرانشان ندارند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 17:45 منتشر شده است
نظرات()

در دوران کرونا بسیاری از مشاغل با فشارهای سختی مواجه هستند

بازدید: 278

دنیای امروز با شیوع ویروس کرونا درگیر سختی‌های بسیاری است و تمامی مردم در کشورهای مختلف با این دشواری‌ها سر و کار دارند. در کنار تاثیرات منفی کرونا بر روی سلامت جسمی انسان‌ها بسیاری از مردم از لحاظ روحی نیز آسیب دیده‌اند. شرایط فعلی همانند ضربه‌ای سهمگین به مردم آسیب زده و اشخاص از قشرهای مختلف سعی دارند هر طور که امکان دارد این دوران را سپری کنند.

یکی از اقشاری که تحت فشار بسیار شدید تاثیرات منفی کرونا قرار دارد جامعه بنیان‌گذاران مشاغل جدید و کارآفرینان است. این دسته از افراد که در ابتدای راه خود برای خلق مشاغل جدید بوده‌اند با شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی و سختی را متحمل شدند و در این دوران فشار بسیاری را حس می‌کنند. فشارهای روحی مانند استرس نه تنها می‌تواند ذهن، روح و سلامت جسمی کارآفرینان و هر انسان دیگری را تخریب کند بلکه می‌تواند به مشاغل ایجاد شده نیز آسیب برساند.

یک محیط شغلی پر استرس و ناسالم می‌تواند اعضا و کارکنان یک شرکت نوپا را تحت تأثیر منفی قرار دهد و باعث کاهش تمایل به ادامه کار و در برخی مواقع درگیری شود. محیط‌های ناسالم برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های جدید باعث می‌شود این اشخاص دچار افسردگی، اضطراب، فرسودگی شغلی و از دست دادن قدرت تصمیم‌گیری شوند. از آن جایی که سلامت روح و روان امری بسیار مهم است و قدرت کارآفرینان نه تنها برای آن‌ها بلکه برای جامعه و کشور اهمیت دارد؛ در این گزارش به نکاتی اشاره شده که بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها می‌توانند با توجه به آن‌ها احساسات و حال روحی خود را مدیریت کنند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:24 منتشر شده است
نظرات()

تامین انرژی و عملکرد بهتر بدن

بازدید: 289

میوه‌ها سرشار از ویتامین‌های مختلف مورد نیاز بدن هستند که می‌توانند اهمیت غذایی خاصی برای فرد داشته باشند , انواع خشک آن‌ها هم می‌توانند برای بدن بسیار مفید باشند؛ بنابراین لازم است روزانه تعدادی آجیل و میوه‌های خشک مصرف کنیم تا در عملکرد بهتر بدن موثر باشند.

تمام افراد در سنین مختلف باید میوه های خشک و همینطور انواع آجیل در برنامه‎ غذایی خود قرار دهند و با مصرف منظم و روزانه‎ شاهد  تغییرات مثبت در حالات جسمانی و روانی خود باشند.

میوه‎های خشک و آجیل مانند بادام، گردو، کشمش، خرما، زردآلو و غیره، منبع ذخیره‌سازی مواد مغذی و ضروری مختلف هستند که می توانند به شدت  برای سلامتی افراد مفید ‎باشند. خوردن میوه های خشک و آجیل به مقدار کافی می تواند در جلوگیری از بیماری‎های مختلف کمک کننده باشند.

برخی میوه ها و آجیل های خشک مقوی

گردو، یک منبع غنی از مواد معدنی  بوده که کمی  شبیه به مغز انسان است. گردو در غنی‎سازی نیمکره چپ، راست و چروک‎های پیچیده‎ای که نئوکورتکس را تشکیل می‎دهند، نقش مهمی دارد.

گردو  سرشار از فیبر و مقدار زیادی مس، منگنز، ویتامین E و ترکیبات مهم گیاهی است.پوست نرم گردو‌ها حاوی مقدار بالایی آنتی‌اکسیدان فنول بوده که برای بدن می تواند به شدت  مفید باشد؛ بنابراین نباید این پوست را از گردو جدا کرد. علاوه‎بر این خوردن گردو در پیشگیری از کم خونی بسیار تاثیر‎گذار خواهد بود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:23 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار تماس پرداز اوج چیست؟

بازدید: 373

یک از اهدف طراحی نرم افزار تماس پرداز کنترل تماس ها می باشد، ذخیره کردن اطلاعات مشتریان در دفترچه تلفن، در اولین تماس و شناسایی مشتریان در ارتباط های بعدی اولین گام در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. تماس پرداز اوج معیارهای مفصلی را درباره تماس‌های بی‌پاسخ، زمان دقیق تماس، آمار ساعتی، روزانه ، همراه با گزارشاتی مانند نرم افزار گزارشات سانترال ارائه می‌کند که شرکت‌ها با استفاده از آن می‌توانند اثربخشی مرکز تماس خود را بسنجند و فرصت این را پیدا می کنند تا رویکرد بخش خدمات مشتری‌ خود را اصلاح نموده و بهبود دهند.

اطلاعات مشتریان با ارزش ترین دارایی است 

ثبت اطلاعات اشخاص به عنوان مشتری های بالقوه یا بالفعل، پایه و اساس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است ثبت اطلاعات کامل مشتریان موجب می شود تا تبلیغات برنامه ریزی شده انجام داد، و خدمات را با در نظر گرفتن نیاز های اساسی مشتریان بهبود بخشید.

مدیریت معاملات

مدیریت دریافت و پرداخت از مشتریان معاملات شفاف تری برای ما خواهد داشت و به ما کمک می کند تا هزینه ها را به شکل مطلوبی مدیریت کنیم

استفاده بهینه از ابزار های کمپین

یکی از ابزار های مهم اجرای کمپین های مختلف و اطلاع رسانی ها سرویس ارسال پیامک متنی می باشد که می توانید از طریق نرم افزار تماس پرداز اوج به صورت هوشمندانه و سیستمی نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

نظم و انضباط کاری مهمترین دغدغه

یکی از اصول اصلی مدیریت کارها زمان بندی دقیق و مشخص انجام کار ها می باشد که هر فردی به عنوان کاربر CRM می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را در نرم افزار تماس پرداز ثبت نموده و مدیران نیز می توانند در یک نگاه با گزارش های دریافتی از میزان فعالیت های صورت گرفته مطلع شوند.

انجام هیچ کاری فراموش نخواهد شد

مهمترین مورد در خصوص تمامی فعالیت ها ( تماس های صورت گرفته، درخواست های مشتریان، قرار های ملاقات و ... ) ثبت فعالیت صورت گرفته همراه با توضیحات آن می باشد که پیگیری آن فعالیت را در روال کاری صورت گرفته شده مشخص می کند.

منبع:

https://www.owj.io/تماس-پرداز

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:20 منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 6

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 54
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 107
بازدید دیروز بازدید دیروز : 185
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 19
آي پي امروز آي پي امروز : 36
آي پي ديروز آي پي ديروز : 62
بازدید هفته بازدید هفته : 292
بازدید ماه بازدید ماه : 14407
بازدید سال بازدید سال : 70124
بازدید کلی بازدید کلی : 276747

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.159.19
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود