سیستم 24

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

فواید پاکسازی پوست

بازدید: 198

به حذف سلول های مرده و ناخالصی ها از لایه بالایی پوست لایه برداری می گویند. پاکسازی پوست به شادابی و تازگی پوست کمک می کند و باعث سلامت پوست می شود. سلول های مرده لایه بالایی پوست را از بین می برد، آلودگی هایی که بر اثر تاثیر عوامل محیطی بر روی پوست نشسته اند، باقیمانده های مواد آرایشی (در صورت استفاده) و به اصطلاح پوست نفس می کشد و دوباره نفس می کشد. آموزش فیشیال صورت فاطمه حبشی


علاوه بر این در روش هایی مانند میکرودرم ابریژن که برای پاکسازی پوست استفاده می شود، با از بین بردن سلول های مرده، پوست تولید سلول های جدید را تحریک کرده و این امر باعث جوان سازی پوست می شود. پوست باید با توجه به نوع پوست تمیز شود.


روش های تمیز کردن پوست
لایه برداری به معنای تمیز کردن و از بین بردن اضافی پوست است. شستشوی پوست نیز نوعی پاکسازی است که هر روز برای انواع پوست با مواد شوینده مختلف و با توجه به تکرارهای پوستی انجام می شود. اما تنها شستن و پاکسازی پوست کافی نیست و هر از چند گاهی پوست به روش هایی نیاز دارد که پوست را عمیقا پاکسازی و لایه برداری کند. میکرودرم ابریژن یکی از روش های پاکسازی پوست است. در ادامه به معرفی این روش پاکسازی پوست می پردازیم. متخصص پوست


پاکسازی پوست و میکرودرم ابریژن
همانطور که اشاره شد؛ پوست برای ایجاد سلول های جدید و حذف آلودگی ها نیاز به پاکسازی دارد. یکی دیگر از مشکلات رایج روی پوست که ظاهر ناخوشایندی به پوست می دهد کومدون یا جوش های سر سیاه است. این کثیفی علاوه بر سلول های مرده و آلودگی های سنگین پوست، باید تمیز شود.


لایه برداری مکانیکی پوست یا میکرودرم ابریژن یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های درمانی است که برای پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده می شود. میکرودرم ابریژن نوعی لایه برداری عمیق است که در آن از میکروکریستال ها برای لایه برداری پوست و حذف سلول های مرده از سطح پوست استفاده می شود. با این روش با برداشتن لایه های عمیق تر، کلاژن سازی در پوست تحریک می شود. کلاژن باعث شفافیت و شفافیت پوست، بازسازی پوست، تولید پوست جدید و ظاهری جوان تر می شود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 5:58 منتشر شده است
نظرات()

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم»

بازدید: 2454

متن آهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی

 

بعد یه عــــــمرِ آزگـــــــار???? میــــــگی دلت جایی اسیره

تو دیگه رفـــــــــتنی شدی ????هرچی بگم من دیگــــــــه دیره

دنبال ????????عــــــــشق تازه ای دنبـــــــال بازیچه ای نو

من با تو کاری ندارم ????هرجا دلت مـــــــــــیخواد برو

این دفعه بار آخره هــــــــر روز یکی از دل تو دل میبره

برو بذار تموم بشه اون ????که دلــــــــــش میخواد بره ????باید بره

من دیگه طاقت ندارم???? بــــــــخدا من به گریه عـــــادت???? ندارمMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی MP3 - موزیکدل

برو اگه ????????بایـــــــد بری که دیگه دوســــــــــت???????? ندارم

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم»

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1401 ساعت: 6:39 منتشر شده است
نظرات()

بهره وری چیست؟ پاسخ به سوالات مطالعات نهم و عوامل موثر بر آن

بازدید: 186

بهره وری چیست؟ در این مقاله می خواهیم به چند تعریف از بهره وری در زندگی انسان ها بپردازیم و با عوامل موثر در افزایش آن و نیز سوالات مرتبط مطرح شده در این موضوع بیشتر آشنا شویم.

بهره وری چیست؟
یکی از سوالاتی که در دوره اول متوسطه بیان می‌شود، بهره وری است. بهره وری چیست؟ در پاسخ می‌توان به جواب‌های بسیاری پرداخت. ابتدا باید بدانید که بهره وری همان انتفاع، بهره بردن بیشتر و تمتع است. حال اگر بخواهیم آن را با یک تعریف کامل‌تر بیان کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

بهره وری شیوه‌ای از عمل است که می‌توانید به کمک آن، کار را به درستی انجام دهید.
در تعریف دیگر، بهره وری همان کارایی و اثر بخشی شناخته می‌شود که هر چقدر این شاخص را بیشتر رعایت کنید، نتایج آن کارآمدتر و نیز اثربخش تر خواهند شد.
عوامل بهره وری در دین اسلام موارد مختلفی ذکر شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تقوا، نظم در کارها، مشورت، برنامه ریزی، میانه روی و نیز اهمیت دادن به کارها اشاره کرد.
نمونه‌های مختلفی را می‌توان در پاسخ به اینکه بهره وری چیست در جامعه مثال زد. برای اینکه بهتر بتوانید این مسئله را درک کنید، چند نمونه آن را در ادامه بیان می‌کنیم که به شرح زیر هستند:جوان ایرانی (irjavan.com)

 

شما می‌توانید در مهمانی‌ها، جشن‌ها، مجالس که معمولا پرهزینه بوده و مقادیر زیادی از غذاها صرف می‌شوند، از اسراف جلوگیری کنید.
مورد دیگری که می‌توان در مورد مثال‌های بهره وری چیست بیان کرد، رعایت نظم و نیز برنامه ریزی در انجام کارهای روزانه‌تان است که باعث می‌شود تا بتوانید کارهای خود را با بهینه‌ترین حالت از نظر زمانی انجام دهید.
یکی دیگر از موارد بهره وری در زندگی انسان‌ها، انجام برخی کارها است که هم می‌تواند موجب افزایش طول عمر آنها گردد و از سوی دیگر هم می‌تواند آمادگی جسمانی و سلامت آنها را افزایش دهد. از جمله ورزش کردن، پرخوری نکردن، رعایت رژیم غذایی، جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری و رعایت بهداشت.



برای آنکه بتوانید بهره وری را در زندگی خود افزایش دهید، می‌توان به برخی راهکارها اشاره کرد که از جمله آن ها می‌توان گفت:

 

تعیین هدف: یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند هم موجب افزایش انگیزه و هم افزایش تاثیر بهره وری در شما شود، تعیین هدف است. در این حالت شما می‌توانید برای سه مقطع زمانی، اهدافی را تعیین کنید. اهدافی در کوتاه مدت، که می‌تواند روزانه یا هفتگی باشد. اهداف میان مدت که معمولا 3-6 ماهه هستند و نیز اهداف بلند مدت که می‌توانند از 1 سال تا 2 و 5 سال نیز به طول انجامند. اگر هدفگذاری انجام شود، خود به خود مغز شما به دنبال برنامه و راه‌هایی است که بتواند کاری کند تا با پیدا کردن کارهایی، روند رسیدن به آن را سریع‌تر نماید و این کار نیز به نوعی موجب افزایش بهره وری خواهد شد.


کنترل کردن کارها: از جمله نکاتی که کمتر به آن توجه می‌شود، عدم کنترل کارهایی است که می‌تواند بهره وری ما را کاهش دهد. در این حالت بهتر است افراد فعالیت‌هایی که ممکن است زمان شما را تلف کنند را مدیریت کرده، آنها را شناسایی کنید و یا حتی آنها را حذف نمایند.
عدم انجام همزمان کارها: چیزی که باعث می شود تا نتوانید بهره وری را تا حد بالایی نگه دارید، تمرکز است. فقدان تمرکز می‌تواند یک کار چند دقیقه‌ای را به یک ساعت و یک کار چند ساعتی را به چندین روز تبدیل کند. یکی از عواملی که در این زمینه مطرح می‌شود، انجام دادن چند کار به صورت همزمان است که کاملا اشتباه بوده و بهتر است مولتی تسک ‌های خود را با برنامه‌ ریزی و پخش آن در طول روز یا هفته کنترل کنید. جالب است بدانید که این کار می‌تواند تا 60 درصد بهره وری را کمتر نماید.


در این مقاله به این پرسش که زیست بوم چیست؟ می پردازیم.

تشوق کردن: تشویق کردن، پاداش دادن، همگی موجب می‌شود تا شما و تیم‌تان از روحیه و نیز تعهد و اشتیاق بیشتری برخوردار شوند. همین موارد همانند سوخت جتی هستند که می‌توانند بهره وری را در شما به شدت بالاتر ببرند. براساس تحقیقات، این کار منجر شده است تا تیم‌ها تا 14 درصد بهره وری بالاتری داشته باشند.


سوالات مرتبط با بهره وری چیست؟

از دیگر سوالاتی که ممکن است در رابطه با بهره وری چیست در مطالعات نهم با آنها مواجه شوید، همچنین می‌توان گفت:

 

ارتباط بهره وری با مفاهیم و اقدامات دیگر چیست؟
در پاسخ به این پرسش باید گفت بهره وری یکی از شاخص‌های موفقیت در انجام کارهای مختلف است که می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود. از جمله با صرفه جویی، انجام کارهایی است که می‌تواند به صورت آگاهانه و عاقلانه از شما سر بزند، جلوگیری از اسراف و کاهش حداکثری اتلاف منابع و هزینه‌ها، استفاده از ابزارها با ماکزیمم ظرفیت آنها به طوریکه خروجی نیز به همان نسبت افزایش یابد، شکرگزاری نعمت‌ها و موارد از این قبیل.

 

دو حدیث را از ائمه در مورد بهره وری در امور بیان کنید که موردتاکید قرار گرفته است؟

پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: خداوند دوست دارد بندگانش، اگر کاری را انجام می‌دهید، آن را بی‌عیب و محکم بسازید.

امام علی (ع) می‌فرمایند: کسانی که به کارهای بی‌اهمیت بپردازند، امور مهم را تباه و از دست داده‌اند.

 

برای آنکه در کارها با بهره وری بیشتری همراه باشیم باید چه کار کنیم (یا به چه نکاتی توجه نماییم)؟
در پاسخ به این پرسش باید گفت شما باید بهترین کارها را انجام دهید و در میان کارهایی که قصد دارید انجام دهید، بهترین اهداف را انتخاب نمایید.

مورد دیگر آن است که این کارها را پس از انتخاب، با بهترین روش‌ها انجام دهید تا بتوانید بهترین و نیز بیشترین نتایج را داشته باشید. در این خصوص لازم است تا بهترین وسیله را انتخاب کنید.

 

بهره وری به چه نوع نگرشی تشبیه می‌شود؟

بهره وری را می‌توان یک نوع نگرش نسبت به زندگی دانست که با آن، انسان‌ها می‌توانند تلاش کنند تا کارهای خود را به صورت هوشمندانه تری انجام دهند. آنها می‌توانند با به کارگیری روش‌های عاقلانه، اهداف معنوی و دنیوی خود را به روش‌های سریع‌تر، بهتر و با نتایج عالی‌تری بدست آورند.

 

نمونه های بهره وری چیست؟ چند مورد را در تاریخ گذشته انسان ها مثال بزنید.
در پاسخ به اینکه مثال های بهره وری چیست؟ بایستی به کارهایی که قدیمیان انجام داده‌اند اشاره کرد از جمله حفر قنات، ذخیره محصولات کشاورزی در سیلوها به صورت خشک شده، انبار کردن آب، همیاری و تعاون در امور کشاورزی و استفاده از حیوانات و ابزارها.

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%b1%d9%87-%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1401 ساعت: 7:42 منتشر شده است
نظرات()

آهنگ جدید معین زد به نام «آخ که چقدر ارزونی نمونده واسم جونی»

بازدید: 222

متن آهنگ آخ که چقدر ارزونی نمونده واسم جونی معین زد

گُفـــــــــتی???? فقـــــــط مال منــــــــی جای تو???? کی خورده زمین

بودی???? تو با ـمـــــــن زوری رفتی• تو کدوم• گــــــــوری

میگــــــــفتی???? که عاشــــــقمی• هستی حتی اگه باشـــــــــه???? غَمــــــی

آخ ????که چقدر •ترســــــــــویی گُلی ولی???? مصنوعی

میــــــــون این• شـــــــاپَرکا قلب???? ما مــــــــــیخورد???? تَرکا

آخ که چـــــــــقدر• ارزونی نمــــــــــونده ????واسم ????جــــــــونی

 https://musicdel.ir/single-tracks/208256/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1401 ساعت: 15:47 منتشر شده است
نظرات()

در درس خرید ردیاب خودرو شرکت کنید.

بازدید: 76612

 

وظیفه این دستگاهها تامین امنیت خودرو بهصورت کاملا حرفهای است و برای هر نوع وسیله نقلیهای کاربرد دارد. اما موضوع مهم پس از خرید هر نوع خودروی ایرانی یا خارجی تامین امنیت وسایل نقلیه است. اما با استفاده از ردیاب خودرو حتی پس از به سرقت رفتن می توانید برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنید. یکی از اقدامات اولیه که افراد پس از خرید خودرو انجام می دهند نصب دزدگیر ماشین است. استفاده از ردیابها فواید زیادی دارد که حفظ امنیت ماشین یکی از آنها است؛ ردیابها به شما امکان مدیریت بهتر خودرو یا اتومبیلتان را میبخشند، باوجود آنها میتوانید بهترین مسیر تردد را انتخاب کنید، نسبت به تعویض روغن، تسمه و سایر اجزای خودرو مدیریت خوبی داشته باشید و حتی هزینه و مصرف سوخت خودرو را پایین بیاورید. اما در هنگام نصب باید به نکاتی توجه کنید که شاید از رعایت آنها غافل باشید. • میتوانید تنظیم کنید که ردیاب ورود به برخی مناطق یا خروج از آنها را هشدار دهد. البته در خرید ردیاب همیشه باید به نیازها و انتظارات خودمان از دستگاه توجه کنیم. در نتیجه برای انتخاب و خرید ردیاب با کیفیت بهتر است با توجه به نیاز خود و مشورت با افراد متخصص برای خرید اقدام کنید. https://radyabeman.com/gps-tracking-application/

 

ذخیره سازی عکس با توجه به موقعیت خودرو از ویژگی های جی پی اس خودرو دوربین دار است . بهترین مکانهایی که میتوان از آن برای نصب جی پی اس خودرو استفاده کرد شامل گلگیرها، داخل سپر، داخل کاپوت و کف خودرو است. برای ردیابهای خودرو در داخل کشور، استان و همچنین جادههای میان استانی هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و در صورت خارج شدن یک ماشین از کشور هزینه دیتای موبایل از طریق رومینگ بین المللی محاسبه میشود و هزینه آن بیشتر خواهد بود. حتما برای شما پیش آمده که برای خرید بیرون رفته و ماشین خود را در جای نامناسب پارک کرده باشید. اگر ردیابی آنلاین گزینه موردنظر شما باشد، باید هزینههای ناشی از مصرف اینترنت را در نظر داشته باشید. اما با وجود بیشتر شدن آمار سرقت خودروهایی که مجهز به انواع دزدگیر و قفل فرمان یا قفل پدال بودهاند به نظر میرسد این کار چندان مورد اعتماد نباشد. شرکت دانش بنیان آرشین علاوه بر ردیاب خودرو بهیاب، سیستم ضد سرقت خودرو آرنا را به منظور حفظ امنیت بیشتر به عنوان یک دستگاه جانبی با قابلیت اتصال به ردیاب بهیاب و کنترل از طریق اپلیکیشن بهیاب، تولید و عرضه کرده است. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

حتی می توانید برای حیوانات خود به استفاده از یک ردیاب شخصی هم بپردازید. مثلا برا مادربزرگم که الزایمر داره ازتون خرید کردم اما نمیشه همون رو در ماشین هم استفاده کرد؟ منظور از “توسط ردیاب در هر جای دنیا ماشین خود را پیدا کنید” چیست؟ در بین سه نوع ردیاب رایج برای خودروها، ردیاب دیاگ بهعنوان ارزانترین نوع ردیاب شناخته میشود. حتی برای جی پی اس هایی که به عنوان ارزانترین ردیاب خودرو شناخته می شوند می توانید به تعیین یک محدوده امن برای خودرویتان بپردازید. در سالهای اخیر علاوهبر دزدگیرها، استفاده از دستگاههایی به نام ردیاب یا جی پی اس خودرو رواج بسیاری پیدا کرد. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم . شما میتوانید برای خودروی پراید خود یا هر وسیله نقلیه دیگری اقدم به خرید یک ردیاب کنید. شما میتوانید از ردیاب اهنریابی و یا مگنتی برای خودرو خود استفاده کنید . این در حالی است که ردیاب خودرو قادر است موقعیت دقیق خودرو را مشخص کرده و به اطلاع مالک برساند. بدین صورت که وقتی خودرو از محدوده خاصی خارج شده و یا به آن وارد شد برای شما پیامک های اطلاع رسانی ارسال شود. در بین ردیاب های مورد استفاده برای خودروها، ردیاب دیاگ خودرو یکی از بهترین نمونه ردیاب هایی است که با استفاده از آن می توانید با ارسال یک پیامک خودرو را از راه دور خاموش کنید.

 

همچنین در برخی از مدل های ردیاب که به عنوان ردیاب دیاگ خودرو شناخته می شوند، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور تنها با ارسال یک پیامک برای شما وجود دارد. در ادامه راهنمای خرید ردیاب خودرو، همراه ایران رهیاب باشید. یا شاید به هزینه خرید فکر کنید و به به دنبال ردیاب ارزان قیمت و مناسبی باشید، اما هنوز هم برای انتخاب و تصمیم به خرید ردیاب مردد باشید. هیچکس به غیر از شما از وجود ردیاب خودرو اطلاعی ندارد و سارق هرگز متوجه این موضوع نمی شود. آمار رو به رشد سرقت خودرو در سالهای اخیر، مانند زنگ خطری است که اهمیت حفظ و حراست از خودرو را دوچندان کرده. این دارایی می تواند وسایل مختلفی مثل اتومبیل، موتور سیکلت و حتی دارایی های ارزشمندی مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه این وسایل سلامت جانی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. باسلام آیا امکان خاموش کردن خودرو از راه دور با استفاده از ردیابIR69 وجود دارد؟ ابتدا باید محل اتصال OBD II خودرو را پیدا کنید و بعد ردیاب را به پورت OBD II وصل کنید. برای من که ردیاب ماشین میخوام و سیمکشی احتیاج ندارم چه نوع ردیابی باید بخرم؟ https://radyabeman.com/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 15 بهمن 1401 ساعت: 7:56 منتشر شده است
نظرات()

آیا خرید بک لینک و جریمه شدن بعد از آن درست است؟

بازدید: 252

وب سایت هایی هستند که سعی می کنند با محتوای نامربوط و هرزنامه ها به رتبه های بالایی دست یابند. اگر وب سایت شما محتوای مفید و مرتبطی دارد و تمام فاکتورهای یک وب سایت خوب را رعایت می کنید، می توانید با خرید بک لینک قوی موقعیت های بسیار خوبی کسب کنید. البته، چه سایت شما بهترین باشد چه نباشد، نیازی نیست که به گوگل اجازه دهید مسیرهای خرید بک لینک سایت شما را ببیند. توجه گوگل به این معنی است که تمام بک لینک های دریافتی در بهترین حالت بی اثر هستند. به همین دلیل سعی می کنیم در هنگام خرید بک لینک به مطمئن ترین شکل در خدمت شما باشیم.
بک لینک به چه معناست؟
هر وب سایت یا صفحه ای که حاوی لینک در اینترنت باشد، بک لینک نامیده می شود. نوع بک لینک با نوع صفحه ای است که به آن لینک می دهد.
بهترین نوع پشتیبان گیری چیست؟
راه های زیادی برای ایجاد لینک وجود دارد و کلید ایجاد لینک، خلاقیت در استفاده از رسانه است. این را در صفحه فرآیند ساخت توضیح می دهیم. بهترین نوع تولید کننده اطلاعات قطعا تولید کننده گزارش است. این بدان معنی است که لینک های وب سایت شما در محتوای گزارش بازاریابی گنجانده شده است. البته به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن لینک بیلد پایدار باید یک بک لاگ کامل بسازید. بیشتر لینک بیلدینگ را باید جدی گرفت.
خرید بک لینک و گزارش
خرید بک لینک و گزارش
این بهترین زمان برای سفارش بک لینک است
بک لینک از لحظه راه اندازی اولین سایت و کل سایت قابل سفارش است و برخلاف تصور غلط موجود نیاز به سرمایه گذاری زمانی خاصی ندارد. البته فراموش نکنید که خرید بک لینک برای یک وب سایت تازه تاسیس کمی روند متفاوتی دارد و اگر وب سایت شما جدید است حتما در هنگام سفارش بک لینک به ما اطلاع دهید.
چگونه بک لینک های با کیفیت بخریم؟
اگر قصد خرید لینک های با کیفیت را دارید، باید منابع با کیفیت را برای لینک بیلدینگ انتخاب کنید. از آنجایی که گزارش ها از اعتبار و اهمیت بالایی برخوردار هستند، گزارش های بک لینک نیز در کیفیت بک لینک ها به حساب می آیند. البته تا زمانی که منبعی که انتخاب می کنید گزارش را منتشر می کند، منبع معتبری است.
آیا امکان خرید مکمل های طبیعی وجود دارد؟
آره. خرید بک لینک طبیعی امکان پذیر و اجباری است. بک لینکی که می سازید باید طبیعی باشد تا گوگل آن را جعلی نبیند. زیرا ارزش بک لینک را خنثی می کند.
محتوای رپورتاژ تبلیغات را چگونه باید ارائه دهیم؟
ابتدا تصمیم بگیرید که چه تعداد گزارش می خواهید از نرم افزار خود خریداری کنید. روی هر گزارش تکراری محتوای منحصر به فرد بنویسید. پس از ثبت سفارش فروش در گزارش آگهی، اسکریپتی برای نمایش بلیط ها در پنل کاربری ارسال کنید. محتوای گزارش باید بین 500 تا 1500 کلمه باشد. می توانید محتوای گزارش های وبلاگ را بین 500-700 کلمه در نظر بگیرید. شما می توانید محتوای گزارش ها را در رسانه های غیر از وبلاگ ها بین 700 تا 1500 کلمه مرور کنید. بهتر است از محتوای تکراری در گزارش ها استفاده نکنید و برای هر گزارش محتوای منحصر به فرد ننویسید. بهتر است برای هر گزارش یک تصویر سفارشی داشته باشید که تکراری نباشد و حجم آن کمتر از 100 کیلوبایت باشد. تصاویر را نمی توان در گزارش وبلاگ گنجاند.
البته می توانید تولید محتوا را به تیم نمایش خود واگذار کنید.

آیا خرید بک لینک و جریمه شدن بعد از آن درست است؟

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 3 دی 1401 ساعت: 11:11 منتشر شده است
نظرات()

نام انواع پاک کننده های پوست چیست؟ (آشنایی با روش های پاکسازی صورت)

بازدید: 10908

انواع پاکسازی پوست چیست؟ انواع پاکسازی پوست چیست؟
همانطور که می دانید پوست ما و به خصوص پوست صورت دائماً با محرک های محیطی مانند آلودگی، نور مضر خورشید و میکروارگانیسم ها در تماس است و نیاز به پاکسازی منظم آلودگی ها و گرد و غبار دارد. پاکسازی سطح پوست با استفاده از روشی ساده و ابتدایی به نام پاکسازی صورت انجام می شود.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله در مورد پاکسازی پوست صورت و روش های آن، این کاربرد مهم در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی صحبت خواهم کرد.
عنوان این پنجره
چرا باید کیف پول خود را تمیز کنیم؟
اولین هدف پاکسازی، حذف سلول های مرده است. سطح پوست انسان از سلول های مرده یا لایه شاخی که در لایه بالایی پوست وجود دارد تشکیل شده است. حذف سلول های مرده یا لایه برداری به شفاف و روشن نگه داشتن پوست کمک می کند.
دومین هدف از پاکسازی، پاکسازی پوست از آلودگی و چربی است. طبیعتاً پوست انسان با لایه ای از چربی پوشانده شده است که تأثیر زیادی در حفظ رطوبت و خواص ضد میکروبی پوست دارد. در بسیاری از افراد، این روغن بیش از حد منافذ پوست را مسدود می کند و در نهایت باعث ایجاد آکنه می شود.
سومین هدف از پاکسازی، آبرسانی، تغذیه و بهبود جریان خون به پوست و مواردی مانند بخور یا مالش صورت است که باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. در مرحله سوم شستشوی صورت نیز از روغن ها و کرم های مخصوص برای تقویت بافت، رنگ و استحکام پوست با آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می شود.
همچنین بخوانید: بهترین مدل مو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید
نوع روش شستشو
پاکسازی صورت به طور کلی به سه نوع خانگی، سالن زیبایی و کلینیک تقسیم می شود.
پوست صورت یا خانه را تمیز کنید
در این روش از هیچ ابزار پیشرفته ای استفاده نمی شود و بیشتر محصولات و مواد مورد استفاده گیاهی، خانگی و ارگانیک است. این روش نسبت به دو روش دیگر ارزانتر است و معمولاً به پوست آسیب نمی رساند.
پاکسازی صورت یا آرایش مو
این روش در سالن زیبایی، مرکز سلامت پوست یا اسپا انجام می شود و شامل استفاده از بخور، ماساژ و کرم های مخصوص می باشد.هدفمند نیست.
فراموش نکنید که هیچ مجوزی برای استفاده از تجهیزات بالینی و تجهیزات پیشرفته برای شامپو کردن وجود ندارد. زیرا کار با این ابزار و تجهیزات نیاز به دانش و نیروهای آموزش دیده دارد. عدم پایبندی به مواد خالص موجود در شامپو می تواند سلامت مصرف کنندگان را با مشکلات پوستی، اختلالات خونریزی، تشدید مشکلات و مشکلات پوستی به خطر بیاندازد.
بهداشت صورت یا بالینی
این سطح خاصی از بهداشت است که باید توسط متخصص پوست یا تکنسین آموزش دیده در شرایط مناسب و در یک مرکز مستقر انجام شود. این سطح از پاکسازی در یک مرکز زیبایی و مراقبت در شرایط کاملا استریل انجام می شود و پوست را عمیقا تمیز می کند پایداری اثر این درمان بسیار بیشتر از دو روش قبلی است.
همچنین بخوانید : قبل از کراتینه کردن موهایتان حتما این مقاله را بخوانید.
راه های پاکسازی پوست چیست؟
روش ها و تجهیزات مختلفی برای پاکسازی بالینی پوست استفاده می شود. به دلیل انواع مختلف این روش ها، بسیاری از افراد با پاکسازی خاص به نتایج خوبی دست یافته اند، اما روشی که برای هر فردی جواب می دهد بسته به وضعیت پوست او متفاوت است.
ماسک صورت
لایه برداری یک فرآیند پاکسازی است که در آن از مواد شیمیایی مختلفی مانند لایه بردارها و تونرها برای حذف سلول های مرده پوست از روی صورت استفاده می شود. پس از برداشتن پوست، آکنه لکه ها، مشکلات پوستی مانند چین و چروک و جای زخم با گذشت زمان ظاهر می شوند. همچنین در این روش سفید کردن پوست، متخصص پوست از ابزارهای خاصی برای از بین بردن لکه های تیره پوست استفاده می کند. از آن استفاده کنید.
میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن یک درمان چین و چروک است، این یک راه عالی برای درمان آفتاب سوختگی و چین و چروک است. در این روش دستگاه میکرودرم ابریژن بر روی پوست صورت انسان قرار می گیرد. سپس از اکسید آلومینیوم برای باز کردن منافذ پوست استفاده می شود و دستگاه سلول های مرده پوست را جمع آوری می کند.
هیدرودرما
این روش یک روش شستشو با آب و اکسیژن است در واقع هیدرودرم برای کسانی که می خواهند لایه برداری کنند اما پوست حساسی دارند مناسب است. هیدرودرم ابریژن برای درمان لکه های پوستی، چین و چروک و آکنه مناسب است. این روش پاکسازی صورت که بهترین راه برای آبرسانی به پوست در نظر گرفته می شود، شامل استفاده از سرم ها و ژل های مرطوب کننده به طور مستقیم بر روی پوست فرد و ماساژ دادن آن ها با دستگاه مخصوص است. در نتیجه سلول های مرده حذف شده و سطح PH پوست متعادل می شود.
دستگاه هایفوتراپی
این دستگاه به طور گسترده ای برای جوان سازی پوست استفاده می شود و با امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا مشابه امواج مورد استفاده در سونوگرافی کار می کند. در این روش بیمار بیهوش نمی شود بنابراین روشی بی خطر محسوب می شود. با تکنیک هایفو کلاژن درمانی و توانبخشی با نتایج قابل مشاهده قبل از جلسه اول انجام می شود.
همچنین بخوانید : تفاوت بین پاکسازی صورت مردانه و زنانه چیست؟
دستگاه کربوکسی
این ابزار بر روی گاز دی اکسید کربن کار می کند و یکی از شاخه های مزوتراپی برای درمان سیاهی دور چشم است. از این روش برای کاهش چین و چروک، سلولیت و چربی های موضعی و ترک های پوستی نیز استفاده می شود. این فناوری یکی از کم تهاجمی ترین روش هاست.
دستگاه اندولیفت
این روش جزو کم تهاجمی ترین روش های درمانی است. در این روش با تابش اشعه لیزر به بافت پوست، قسمت های صورت برداشته شده، چین و چروک ها کاهش یافته و اثرات جوانسازی به وضوح قابل مشاهده است.
دستگاه لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2
این دستگاه بر پایه دی اکسید کربن کار می کند و از تابش لیزر بر روی پوست برای از بین بردن لک و چین و چروک استفاده می کند. این تکنیک عموماً زمانی استفاده می شود که پوست بیمار به شدت افتاده باشد یا دارای لک و سایر مشکلات درمانی باشد.
تجهیزات فرکانس رادیویی
این روش یکی از روش های ایمن و کم تهاجمی است. در این روش کلاژن سازی با نفوذ به پوست تحریک می شود، چین و چروک و افتادگی پوست ناشی از افزایش سن یا سایر مشکلات سطحی پوست از بین می رود.
استفاده از پوست با فرکانس بالا
این تکنیک علاوه بر اشباع کردن پوست با اکسیژن، یک روش درمانی فرکانس رادیویی است که باکتری ها را از بین می برد و پوست را ضد عفونی می کند. این فناوری به جریان فرکانس بالا اجازه می دهد تا اکسیژن غنی را به عمق پوست نفوذ کند و آن را در عمق پوست سم زدایی کند.

https://fatemehhabashi.com/what-are-the-names-of-the-types-of-skin-cleansing/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1401 ساعت: 9:31 منتشر شده است
نظرات()

معرفی کامل کنترلر هانتر آب نیرو

بازدید: 279


بهره مندی انواع واترجت صنعتی برتولینی از چرخ های بزرگ و دسته های ارگونومیک باعث جا به جایی آسان آن در محیط های مختلف می شود که این امر افزایش سرعت عملیات نظافت را به دنبال دارد. این دستگاه یکی از تولیدات مکانیزه کمپانی موفق برتولینی می باشد که با تسهیل و تسریع در روند کارواش و عملیات نظافتی، توانسته تاثیر بسزایی در رشد و نتایج با کیفیت صنایع مختلف داشته باشد. مه پاش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی تولید می شوند. سیستم هایی که کارایی و قابلیت لازم را ندارد نه تنها پولی که برای خرید آنها صرف کرده اید را به باد خواهند داد، بلکه می تواند به اتلاف بسیاری از مرغ ها منجر شود. به عنوان مثال، اگر مبلمان چوبی یا وسایلی دیگری دارید که در اثر رسیدن آب به آنها، آسیب میبینند، حتماً آنها را از این پنکه دور نگه دارید. پمپ های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری، پمپ های فشار قوی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد و موتور مورد استفاده نیز ایتالیایی یا موتوژن تبریز می باشد. مه پاش در ورودی فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی کارواش دارای تنوع بسیاری بالایی است و در انواع متفاوتی متناسب با نیاز مشتریان خود ساخته شده است. به طور کلی کارواش صنعتی یک شوینده کارآمد و ایمن است که کاربر با اطمینان و اعتماد کامل آن را در جهت نظافت و حذف آلودگی های محیط به کار می گیرد. اگر سالن مرغداری مد نظر شما نیز فضای کافی برای حرکت مرغ ها ندارد در این صورت حتما خرید مه پاش مرغداری را در اولویت قرار دهید زیرا سهل انگاری در این مورد می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشد. پاسخ: محل استقرار پمپ آب پیستونی در قسمت انتهایی پمپ مایع پیستونی یا همان پمپ پلانجری است، حرکت این پمپ به صورت مستقیم و به همراه میله پمپ بوده که از این طریق حمل پیستون را انجام می دهد. اینتر پمپ یکی از اولین تولید کنندگان و پیشروهای پمپ پیستونی یا پلانجری در دنیا به محسوب میشود.

شیر برقی هانتر یکی از تجهیزات کاربردی در اتوماسیونهای صنعتی است که برای عبور آب از آن استفاده میشود. درباره موارد استفاده یا کاربردهای چه می دانید؟ شوینده یا کارواش به دستگاهی مدرنیته گفته می شود که به واسطه پمپ آب فشار قوی برتولینی، آب را با سرعت پاشش بسیار بالا پاشش می کند. مقدار اندازه قطرات آب در سیستم رطوبت ساز مرغداری همانند مه پاش گاوداری بسیار تاثیر گذار است. به حداقل رساندن تعداد نیروی خدماتی و کاهش در میزان مصرف آب و مواد شوینده از یک سو و کاهش زمان کافی برای انجام فرایند نظافتی و همچنین کاهش هزینه و افزایش میزان بهره وری کارواش صنعتی از دیگر مزایای استفاده از کارواش برتولینی به حساب می آید. حذف آلاینده های روغنی و رسوبات عمیق که کف سطوح و تجهیزات را پوشانده اند و روند کار را با مشکل مواجه کرده اند از مهم ترین مقوله نظافتی کارواش برتولینی به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه طیف عظیمی از فعالیت های سخت و دشوار مانند لایه برداری، جرم بری، رسوب زدایی، زنگ بری، از بین بردن رنگ های پوسیده، حذف آلودگی های چرب و روغنی و بسیاری عملیات نظافتی دیگر با سهولت و سرعت هرچه تمام تر صورت می گیرد.

یکی از رایجترین نازل ها در واترجت صنعتی برتولینی، نازل تخت می باشد که از آن برای نظافت سطوح اماکن مختلف استفاده می شود. مه پاش ها علاوه بر اینکه می توانند در ایجاد رطوبت کافی، شرایط مطلوب برای زندگی مرغ ها به وجود آورند، همچنین قابلیت ضدعفونی کنندگی ینیز دارند به این صورت که می توان با افزودن ماده ی ضد عفونی کننده ، در مخزن آنها، باکتری های موجود را به آسانی از بین برد. کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. لازم به ذکر است که وجود چنین سیستم هایی همچنین می تواند شرایط مطلوبی برای افزایش میزان رشد و تولید داشته باشد. این نوع واترجت صنعتی با تکنولوژی آب فوق فشار، از طرفی منجر به حذف آلودگی های عمیق و سطحی شده و سطح بهداشت محیط را افزایش می دهد و از طرفی دیگر سلامت کاربران و افراد محیط را نیز تضمین می کند.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 20:27 منتشر شده است
نظرات()

آزادی دو گروگان از چنگ آدم‌رباها

بازدید: 215

سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج در جنوب استان دو گروگان پس از پنج روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد رها شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دستگیری عامل اصلی این اقدام خشن، گفت: دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در پی یک اختلاف مالی و ربایش دو مرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو از یکی از استان‌های همجوار و انتقال افراد گروگان گرفته شده توسط آدم‌ربایان به شهرستان فنوج، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت افراد گروگان گرفته شده با عملیات ضربتی پلیس صحیح و سالم آزاد و عامل اصلی این اقدام دستگیر شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر عوامل این اقدام خشن همچنان ادامه دارد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 11:1 منتشر شده است
نظرات()

مراسم رونمایی از فرآورده ها و دانش فنی محصولات زیست فناوری

بازدید: 2831

طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین، زمینه های مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است. ایران در صنعت دارو رتبه ۲۰ جهانی و ۴ آسیا را به خود اختصاص داده است. به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایران در صنعت دارو رتبه 20 جهانی و 4 آسیا را به خود اختصاص داده است. اخبار اجتماعی - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ایران در صنعت دارو رتبه 20 جهانی و 4 آسیا را به خود اختصاص داده است. به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا شانهساز در هجدهمین همایش سالیانه انجمن داروسازان ایران ضمن تبریک پزشک و داروساز، گفت: پیشکسوتان عرصه داروسازی امروز جایگاه داروسازی را به نقطهای رساندهاند که به یک نقطه قوت بدل شده است. پس از آن، همه داروهای مشابه در اولویت ۲ قرار گرفتند مگر آنکه خلافش اعلام شود ولی با پیگیری دکتر شانهساز و خود من، روش اولویتبندی برعکس شده و مبنا ۱ بودن است مگر آنکه سازمان غذا و دارو آن را اولویت ۲ اعلام کند. واردات مواد اولیه دارویی نیز در دسته واردات کالا قرار می گیرد که می توان با استفاده از یک واردات اصولی آن را انجام داد.

با این حال، برخی داروهای گیاهی و طبیعی وجود دارند که میتوانند به اندازه داروهای شیمیایی برای تسکین درد موثر بوده و در عین حال، عوارض جانبی نیز برای بیمار نداشته باشند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، اصولا بیماریهای واگیردار با دامنه شیوع بالا در طول تاریخ همیشه موجب تغییرات جدی و اختراع و نوآوری در حوزه علوم بهداشتی و پزشکی و نیز مدیریت اجتماعی بشریت شده اند و قطعا بیماری کرونا هم از این قاعده کلی مستثنی نیست و جامعه بشری شاهد تحولاتی در روشهای درمانی و شیوه های مدیریتی و سبک زندگی فردی و اجتماعی خواهد بود. طرح های پژوهشی گروه دارویی آوه سینا شامل روشهای تولید مواد موثره دارویی، داروهای خوراکی و تزریقی، داروهای بیولوژیکی و سنتز استانداردهای ثانویه این محصولات است. نجفی عرب، گاهی ارز تخصیص یافته به واردات دارو چندان در دسترس نیست و کارایی لازم برای واردات کالای مورد نظر را ندارد به عنوان مثال تخصیص ارز ریال عمان به واردات مواد اولیه تولید دارو کارایی لازم برای واردات را ندارد، به این دلیل که عمده واردات مواد اولیه دارویی ما از دو کشور هند و چین انجام می شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حمیدرضا علیپور امروز در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: شرکت تماد به عنوان یکی از شرکتهای دانشمحور در حوزه مواد موثر دارویی با دو دهه سابقه صادراتی به 45 کشور مواد اولیه صادر میکند و از افتخارات ما صادرات مواد موثره دارویی به دو کشور هند و چین است که این دو کشور خود از بزرگترین صادرکنندگان مواد موثر دارویی در جهان به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سورنا ستاری روز سه شنبه در مراسم رونمایی از فرآورده ها و دانش فنی محصولات زیست فناوری دو شتابدهنده دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار واردات مواد اولیه دارویی در کشور داریم که بسیاری از آنها در داخل قابل ساخت است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها مواد اولیه را به صنعت بیو دارو ارائه می دهند، گشودن بخشی از تامین کنندگان کاملاً شایسته برای یافتن یک راه حل منفی خواهد بود. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در راستای این بند از سند همکاری و با توجه به توانایی کشور چین در توانایی فنی و تکنولوژیکی تولید اینترمدیت و مواد اولیه دارویی در سطح جهان، در نظر دارد رویدادهای تخصصی مشترک را به صورت مدون برگزار کند. همچنین گروه مواد دارویی، با ورود ۶۶میلیارد تومانی پول حقیقی، بیشتر از هر صنعت دیگری مورد توجه اشخاص حقیقی قرار گرفت. رییس سازمان غذا و دارو همچنین بر پایبندی صنایع دارویی به اخذ استاندارد GMP تاکید کرد و گفت: از نظر ما بحث الزام استاندارد GMP برای ماده اولیه تولید داخل و محصولات ساخته شده یکسان است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبدهزاده، در نشست خبری نمایشگاه ایران فارما، گفت: ذخایر مواد اولیه دارویی کشور به حداقل رسیده و شرایط واردات مواد اولیه از چین هم چندان مناسب نیست. دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر اینکه این مواد در حال مطالعه هستند که اگر این بیماری بلندمدت باشد مورد استفاده قرار بگیرند، گفت: تحقیق و توسعه به معنای تولید نیست و کماکان این مطالعات وجود دارد و تولید آن به این پیک بیماری نمی رسد. آفتابنیوز : اصغر نجاری دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان با اعلام این خبر ، گفت: متاسفانه با خبر شدیم یکی از 9 کارگر حادثه حریق شرکت داواخگر شهرک صنعتی شراق زنجان بر اثر شدت سوختگی فوت شده است. دبیر علمی کمیته مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت کمیته ای در انستیتوپاستور را مرجع تایید کیتها قرار داده است، ادامه داد: اگر این کمیته کیتها را تایید کند شرکتها میتوانند مجوز فروش را از اداره کل تجهیزات پزشکی دریافت و به آزمایشگاههای مرجع مورد تایید واگذار کنند. وی ضمن بیان اینکه این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع احداثشده است، افزود: با بهرهبرداری از این کارخانه دارویی برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد میشود. او اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری مراحل دیگر این کارخانه، ۷۰ نفر دیگر هم مشغول بکار شوند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 11:0 منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 6

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 60
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 621
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1316
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 62
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 132
آي پي امروز آي پي امروز : 207
آي پي ديروز آي پي ديروز : 439
بازدید هفته بازدید هفته : 6651
بازدید ماه بازدید ماه : 46458
بازدید سال بازدید سال : 154352
بازدید کلی بازدید کلی : 360975

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.111.130
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود