نام انواع پاک کننده های پوست چیست؟ (آشنایی با روش های پاکسازی صورت)

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نام انواع پاک کننده های پوست چیست؟ (آشنایی با روش های پاکسازی صورت)

بازدید: 10634

انواع پاکسازی پوست چیست؟ انواع پاکسازی پوست چیست؟
همانطور که می دانید پوست ما و به خصوص پوست صورت دائماً با محرک های محیطی مانند آلودگی، نور مضر خورشید و میکروارگانیسم ها در تماس است و نیاز به پاکسازی منظم آلودگی ها و گرد و غبار دارد. پاکسازی سطح پوست با استفاده از روشی ساده و ابتدایی به نام پاکسازی صورت انجام می شود.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله در مورد پاکسازی پوست صورت و روش های آن، این کاربرد مهم در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی صحبت خواهم کرد.
عنوان این پنجره
چرا باید کیف پول خود را تمیز کنیم؟
اولین هدف پاکسازی، حذف سلول های مرده است. سطح پوست انسان از سلول های مرده یا لایه شاخی که در لایه بالایی پوست وجود دارد تشکیل شده است. حذف سلول های مرده یا لایه برداری به شفاف و روشن نگه داشتن پوست کمک می کند.
دومین هدف از پاکسازی، پاکسازی پوست از آلودگی و چربی است. طبیعتاً پوست انسان با لایه ای از چربی پوشانده شده است که تأثیر زیادی در حفظ رطوبت و خواص ضد میکروبی پوست دارد. در بسیاری از افراد، این روغن بیش از حد منافذ پوست را مسدود می کند و در نهایت باعث ایجاد آکنه می شود.
سومین هدف از پاکسازی، آبرسانی، تغذیه و بهبود جریان خون به پوست و مواردی مانند بخور یا مالش صورت است که باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. در مرحله سوم شستشوی صورت نیز از روغن ها و کرم های مخصوص برای تقویت بافت، رنگ و استحکام پوست با آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می شود.
همچنین بخوانید: بهترین مدل مو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید
نوع روش شستشو
پاکسازی صورت به طور کلی به سه نوع خانگی، سالن زیبایی و کلینیک تقسیم می شود.
پوست صورت یا خانه را تمیز کنید
در این روش از هیچ ابزار پیشرفته ای استفاده نمی شود و بیشتر محصولات و مواد مورد استفاده گیاهی، خانگی و ارگانیک است. این روش نسبت به دو روش دیگر ارزانتر است و معمولاً به پوست آسیب نمی رساند.
پاکسازی صورت یا آرایش مو
این روش در سالن زیبایی، مرکز سلامت پوست یا اسپا انجام می شود و شامل استفاده از بخور، ماساژ و کرم های مخصوص می باشد.هدفمند نیست.
فراموش نکنید که هیچ مجوزی برای استفاده از تجهیزات بالینی و تجهیزات پیشرفته برای شامپو کردن وجود ندارد. زیرا کار با این ابزار و تجهیزات نیاز به دانش و نیروهای آموزش دیده دارد. عدم پایبندی به مواد خالص موجود در شامپو می تواند سلامت مصرف کنندگان را با مشکلات پوستی، اختلالات خونریزی، تشدید مشکلات و مشکلات پوستی به خطر بیاندازد.
بهداشت صورت یا بالینی
این سطح خاصی از بهداشت است که باید توسط متخصص پوست یا تکنسین آموزش دیده در شرایط مناسب و در یک مرکز مستقر انجام شود. این سطح از پاکسازی در یک مرکز زیبایی و مراقبت در شرایط کاملا استریل انجام می شود و پوست را عمیقا تمیز می کند پایداری اثر این درمان بسیار بیشتر از دو روش قبلی است.
همچنین بخوانید : قبل از کراتینه کردن موهایتان حتما این مقاله را بخوانید.
راه های پاکسازی پوست چیست؟
روش ها و تجهیزات مختلفی برای پاکسازی بالینی پوست استفاده می شود. به دلیل انواع مختلف این روش ها، بسیاری از افراد با پاکسازی خاص به نتایج خوبی دست یافته اند، اما روشی که برای هر فردی جواب می دهد بسته به وضعیت پوست او متفاوت است.
ماسک صورت
لایه برداری یک فرآیند پاکسازی است که در آن از مواد شیمیایی مختلفی مانند لایه بردارها و تونرها برای حذف سلول های مرده پوست از روی صورت استفاده می شود. پس از برداشتن پوست، آکنه لکه ها، مشکلات پوستی مانند چین و چروک و جای زخم با گذشت زمان ظاهر می شوند. همچنین در این روش سفید کردن پوست، متخصص پوست از ابزارهای خاصی برای از بین بردن لکه های تیره پوست استفاده می کند. از آن استفاده کنید.
میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن یک درمان چین و چروک است، این یک راه عالی برای درمان آفتاب سوختگی و چین و چروک است. در این روش دستگاه میکرودرم ابریژن بر روی پوست صورت انسان قرار می گیرد. سپس از اکسید آلومینیوم برای باز کردن منافذ پوست استفاده می شود و دستگاه سلول های مرده پوست را جمع آوری می کند.
هیدرودرما
این روش یک روش شستشو با آب و اکسیژن است در واقع هیدرودرم برای کسانی که می خواهند لایه برداری کنند اما پوست حساسی دارند مناسب است. هیدرودرم ابریژن برای درمان لکه های پوستی، چین و چروک و آکنه مناسب است. این روش پاکسازی صورت که بهترین راه برای آبرسانی به پوست در نظر گرفته می شود، شامل استفاده از سرم ها و ژل های مرطوب کننده به طور مستقیم بر روی پوست فرد و ماساژ دادن آن ها با دستگاه مخصوص است. در نتیجه سلول های مرده حذف شده و سطح PH پوست متعادل می شود.
دستگاه هایفوتراپی
این دستگاه به طور گسترده ای برای جوان سازی پوست استفاده می شود و با امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا مشابه امواج مورد استفاده در سونوگرافی کار می کند. در این روش بیمار بیهوش نمی شود بنابراین روشی بی خطر محسوب می شود. با تکنیک هایفو کلاژن درمانی و توانبخشی با نتایج قابل مشاهده قبل از جلسه اول انجام می شود.
همچنین بخوانید : تفاوت بین پاکسازی صورت مردانه و زنانه چیست؟
دستگاه کربوکسی
این ابزار بر روی گاز دی اکسید کربن کار می کند و یکی از شاخه های مزوتراپی برای درمان سیاهی دور چشم است. از این روش برای کاهش چین و چروک، سلولیت و چربی های موضعی و ترک های پوستی نیز استفاده می شود. این فناوری یکی از کم تهاجمی ترین روش هاست.
دستگاه اندولیفت
این روش جزو کم تهاجمی ترین روش های درمانی است. در این روش با تابش اشعه لیزر به بافت پوست، قسمت های صورت برداشته شده، چین و چروک ها کاهش یافته و اثرات جوانسازی به وضوح قابل مشاهده است.
دستگاه لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2
این دستگاه بر پایه دی اکسید کربن کار می کند و از تابش لیزر بر روی پوست برای از بین بردن لک و چین و چروک استفاده می کند. این تکنیک عموماً زمانی استفاده می شود که پوست بیمار به شدت افتاده باشد یا دارای لک و سایر مشکلات درمانی باشد.
تجهیزات فرکانس رادیویی
این روش یکی از روش های ایمن و کم تهاجمی است. در این روش کلاژن سازی با نفوذ به پوست تحریک می شود، چین و چروک و افتادگی پوست ناشی از افزایش سن یا سایر مشکلات سطحی پوست از بین می رود.
استفاده از پوست با فرکانس بالا
این تکنیک علاوه بر اشباع کردن پوست با اکسیژن، یک روش درمانی فرکانس رادیویی است که باکتری ها را از بین می برد و پوست را ضد عفونی می کند. این فناوری به جریان فرکانس بالا اجازه می دهد تا اکسیژن غنی را به عمق پوست نفوذ کند و آن را در عمق پوست سم زدایی کند.

https://fatemehhabashi.com/what-are-the-names-of-the-types-of-skin-cleansing/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1401 ساعت: 9:31 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 52
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 474
بازدید دیروز بازدید دیروز : 129
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 47
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز آي پي امروز : 158
آي پي ديروز آي پي ديروز : 43
بازدید هفته بازدید هفته : 605
بازدید ماه بازدید ماه : 474
بازدید سال بازدید سال : 56191
بازدید کلی بازدید کلی : 262814

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.15.147.215
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود