در دوران کرونا بسیاری از مشاغل با فشارهای سختی مواجه هستند

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

در دوران کرونا بسیاری از مشاغل با فشارهای سختی مواجه هستند

بازدید: 259

دنیای امروز با شیوع ویروس کرونا درگیر سختی‌های بسیاری است و تمامی مردم در کشورهای مختلف با این دشواری‌ها سر و کار دارند. در کنار تاثیرات منفی کرونا بر روی سلامت جسمی انسان‌ها بسیاری از مردم از لحاظ روحی نیز آسیب دیده‌اند. شرایط فعلی همانند ضربه‌ای سهمگین به مردم آسیب زده و اشخاص از قشرهای مختلف سعی دارند هر طور که امکان دارد این دوران را سپری کنند.

یکی از اقشاری که تحت فشار بسیار شدید تاثیرات منفی کرونا قرار دارد جامعه بنیان‌گذاران مشاغل جدید و کارآفرینان است. این دسته از افراد که در ابتدای راه خود برای خلق مشاغل جدید بوده‌اند با شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی و سختی را متحمل شدند و در این دوران فشار بسیاری را حس می‌کنند. فشارهای روحی مانند استرس نه تنها می‌تواند ذهن، روح و سلامت جسمی کارآفرینان و هر انسان دیگری را تخریب کند بلکه می‌تواند به مشاغل ایجاد شده نیز آسیب برساند.

یک محیط شغلی پر استرس و ناسالم می‌تواند اعضا و کارکنان یک شرکت نوپا را تحت تأثیر منفی قرار دهد و باعث کاهش تمایل به ادامه کار و در برخی مواقع درگیری شود. محیط‌های ناسالم برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های جدید باعث می‌شود این اشخاص دچار افسردگی، اضطراب، فرسودگی شغلی و از دست دادن قدرت تصمیم‌گیری شوند. از آن جایی که سلامت روح و روان امری بسیار مهم است و قدرت کارآفرینان نه تنها برای آن‌ها بلکه برای جامعه و کشور اهمیت دارد؛ در این گزارش به نکاتی اشاره شده که بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها می‌توانند با توجه به آن‌ها احساسات و حال روحی خود را مدیریت کنند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:24 منتشر شده است
نظرات()

تامین انرژی و عملکرد بهتر بدن

بازدید: 271

میوه‌ها سرشار از ویتامین‌های مختلف مورد نیاز بدن هستند که می‌توانند اهمیت غذایی خاصی برای فرد داشته باشند , انواع خشک آن‌ها هم می‌توانند برای بدن بسیار مفید باشند؛ بنابراین لازم است روزانه تعدادی آجیل و میوه‌های خشک مصرف کنیم تا در عملکرد بهتر بدن موثر باشند.

تمام افراد در سنین مختلف باید میوه های خشک و همینطور انواع آجیل در برنامه‎ غذایی خود قرار دهند و با مصرف منظم و روزانه‎ شاهد  تغییرات مثبت در حالات جسمانی و روانی خود باشند.

میوه‎های خشک و آجیل مانند بادام، گردو، کشمش، خرما، زردآلو و غیره، منبع ذخیره‌سازی مواد مغذی و ضروری مختلف هستند که می توانند به شدت  برای سلامتی افراد مفید ‎باشند. خوردن میوه های خشک و آجیل به مقدار کافی می تواند در جلوگیری از بیماری‎های مختلف کمک کننده باشند.

برخی میوه ها و آجیل های خشک مقوی

گردو، یک منبع غنی از مواد معدنی  بوده که کمی  شبیه به مغز انسان است. گردو در غنی‎سازی نیمکره چپ، راست و چروک‎های پیچیده‎ای که نئوکورتکس را تشکیل می‎دهند، نقش مهمی دارد.

گردو  سرشار از فیبر و مقدار زیادی مس، منگنز، ویتامین E و ترکیبات مهم گیاهی است.پوست نرم گردو‌ها حاوی مقدار بالایی آنتی‌اکسیدان فنول بوده که برای بدن می تواند به شدت  مفید باشد؛ بنابراین نباید این پوست را از گردو جدا کرد. علاوه‎بر این خوردن گردو در پیشگیری از کم خونی بسیار تاثیر‎گذار خواهد بود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:23 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار تماس پرداز اوج چیست؟

بازدید: 356

یک از اهدف طراحی نرم افزار تماس پرداز کنترل تماس ها می باشد، ذخیره کردن اطلاعات مشتریان در دفترچه تلفن، در اولین تماس و شناسایی مشتریان در ارتباط های بعدی اولین گام در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. تماس پرداز اوج معیارهای مفصلی را درباره تماس‌های بی‌پاسخ، زمان دقیق تماس، آمار ساعتی، روزانه ، همراه با گزارشاتی مانند نرم افزار گزارشات سانترال ارائه می‌کند که شرکت‌ها با استفاده از آن می‌توانند اثربخشی مرکز تماس خود را بسنجند و فرصت این را پیدا می کنند تا رویکرد بخش خدمات مشتری‌ خود را اصلاح نموده و بهبود دهند.

اطلاعات مشتریان با ارزش ترین دارایی است 

ثبت اطلاعات اشخاص به عنوان مشتری های بالقوه یا بالفعل، پایه و اساس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است ثبت اطلاعات کامل مشتریان موجب می شود تا تبلیغات برنامه ریزی شده انجام داد، و خدمات را با در نظر گرفتن نیاز های اساسی مشتریان بهبود بخشید.

مدیریت معاملات

مدیریت دریافت و پرداخت از مشتریان معاملات شفاف تری برای ما خواهد داشت و به ما کمک می کند تا هزینه ها را به شکل مطلوبی مدیریت کنیم

استفاده بهینه از ابزار های کمپین

یکی از ابزار های مهم اجرای کمپین های مختلف و اطلاع رسانی ها سرویس ارسال پیامک متنی می باشد که می توانید از طریق نرم افزار تماس پرداز اوج به صورت هوشمندانه و سیستمی نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

نظم و انضباط کاری مهمترین دغدغه

یکی از اصول اصلی مدیریت کارها زمان بندی دقیق و مشخص انجام کار ها می باشد که هر فردی به عنوان کاربر CRM می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را در نرم افزار تماس پرداز ثبت نموده و مدیران نیز می توانند در یک نگاه با گزارش های دریافتی از میزان فعالیت های صورت گرفته مطلع شوند.

انجام هیچ کاری فراموش نخواهد شد

مهمترین مورد در خصوص تمامی فعالیت ها ( تماس های صورت گرفته، درخواست های مشتریان، قرار های ملاقات و ... ) ثبت فعالیت صورت گرفته همراه با توضیحات آن می باشد که پیگیری آن فعالیت را در روال کاری صورت گرفته شده مشخص می کند.

منبع:

https://www.owj.io/تماس-پرداز

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت: 11:20 منتشر شده است
نظرات()

چرا موساد سازنده واکسن ایرانی کرونا را ترور کرد؟

بازدید: 243
دسته بندی: عمومی,,

شامگاه دیروز بود که به ناگاه خبری در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی دست به دست شد؛ خبری تلخ که همه آرزو داشتند که شایعه ای بیش نباشد، اما واقعیت داشت. خبر ترور یکی از دانشمندان صنایع هسته‌ای کشورمان. این رسانه‌ها خبر ترور محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از دانشمندان کشورمان را مخابره کردند.  

این دانشمند شهید کشورمان هنگام بازگشت از یکی از شهرهای شمالی کشورمان در آبسرد دماوند مورد حمله تروریستی یک تیم تروریستی قرار گرفته و به شهادت می رسد. خانواده وی که همراه این شهید در خودرو بودند نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. شهید فخری زاده به علت شدت جراحات وارده  پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد. 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 16:39 منتشر شده است
نظرات()

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۳۹۱ بیمار در شبانه روز گذشته

بازدید: 271
دسته بندی: سلامت,,

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۸ آذر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۳۵ هزار و ۷۹۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۶۴۸ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۸۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

او با بیان اینکه شمار مبتلایان قطعی به کرونا در جهان از مرز ۶۲ میلیون نفر عبور کرد، گفت: با توجه به عدم کشف واکسن و داروی قطعی برای درمان این بیماری تنها راه پایدار مقابله با این بیماری «خودمراقبتی» است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 16:39 منتشر شده است
نظرات()

پیام رهبر انقلاب درپی ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده

بازدید: 240
دسته بندی: عمومی,,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر محسن فخری‌زاده پیامی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گران‌بها را به خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ی علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخش‌های گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت می‌گویم و علو درجات او را از خداوند مسألت می‌کنم.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 16:37 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 52
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 82
بازدید دیروز بازدید دیروز : 129
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز آي پي امروز : 27
آي پي ديروز آي پي ديروز : 43
بازدید هفته بازدید هفته : 213
بازدید ماه بازدید ماه : 82
بازدید سال بازدید سال : 55799
بازدید کلی بازدید کلی : 262422

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.218.215
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود